wtorek, 18 października 2016

Przepis na błyskawiczną kartkę urodzinową
Recipe for express birthday card



Wiem, wiem, troszkę się powtarzam, bo stosunkowo niedawno też pokazywałam Wam pracę z wykrojnikiem Sto Lat... no ale co poradzę, że to chyba mój ukochany wykrojnik od Rosy Owl? :) Idealny po prostu, robi za mnie połowę pracy, wystarczy dodać kilka dodatków wokół napisu i w kilka chwil kartka gotowa, już można iść w odwiedziny do jubilata czy solenizanta - tak jak ja :D

I know, I know, I ding about it all the time because quite a short time ago I showed you work with Sto Lat die... But what can I do? It's my beloved die from Rosy Owl :) Just perfect. It does for me half of the work. You just need to add some addings around the writing and card is ready. Now you can go for a birthday :D



A, ciekawostka - chociaż mam sporo różnych wykrojników kółek, to do wycinania kółek pod napis bardzo często wykorzystuję te z zestawu Aparat :)
Pozdrawiam!

Fun fact - either if I have many different dies circles to cut circles under the writing I usually use those from the Camera set :)
Regards!
ushii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz