wtorek, 3 listopada 2015

Małe aniołki

Hej,hej !

Czy powoli myślicie już o Świętach ?
Powiem Wam,że dla mnie to wzmorzony czas aktywności twórczej :)
I jak co roku pojawia się pytanie : czym udekorować dom i jak przystroić choinkę ?
Dla mnie najpiękniejsza choinka to ta,
która jest przybrana ozdobami wykonanymi oczywiście ręcznie .
A Wy ,chcielibyscie przystroić swoją choinkę rekodziełem?
Nic prostszego ! 
Dzięki nowemy wykrojnikowi "Aniołek" szybko wyczarujecie "armię " małych aniołków :)

Oczywiście wykrojnik musiałam wypróbować i powstały dwa pierwsze (ale nie ostatnie)
aniołeczki na moją choinkę .Na razie chłopczyk i dziewczynka-dla córki i syna :)





Uszycie aniołków jest naprawde szybkie ,zszycia wymagają tylko główka i sukienka .
Pozostałe elementy i dodatki to już kwestia naszej wyobraźni :)

aniołek
Prawda,że są urocze ? 
Mam nadzieję,że w tym roku sami stworzycie  swoje ozdoby na choinki .
Koniecznie się potem pochwalcie :)
Pozdrawiam 
Basia




4 komentarze:

  1. Piękne! Ja mam pytanie techniczne: w jakim programie edytowała Pani zdjęcia, że są posypane gwiezdnym pyłem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strona Picmonkey ;) to nie program,tylko bezpłatna strona do edycji zdjęć :D

      Usuń
  2. Prześliczne słodziaki. Ozdoby na choinkę już powstają. Mini aniołki pokazuję w ostatnim numerze Weny, a skrzaty na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń